sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Kesähaaste ja kirja-arvonnan tulos

Jos olisin paikka, olisin Salainen puutarha.


Jos olisin metsä, olisin ...ja metsän valkeat varjot.


Jos olisin maisema, olisin Humiseva harju.


Jos olisin hetki, olisin Herääminen.


Jos olisin matka, olisin Menomatka.

Jos olisin kukka, olisin Villiruusu.


Sain tämän ihanan kesähaasteen Sinisen linnan kirjaston Marialta. Ideana on jatkaa lauseita kirjojen nimillä omasta kirjahyllystä ja kuvittaa ne. Lauseen alkuja voi käyttää tästä, ottaa vinkkejä kuten minä Marialta ja Leena Lumilta tai keksiä itse lisää. Haastan Sonjan, Booksyn, Oonan ja Lauran mukaan!


Kirja-arvontaani osallistui kahdeksan vastausta ja arpaonni suosi Aletheiaa, jolle lähtee Käärmeenlumooja. Otatko yhteyttä minuun sähköpostitse (sähköpostini näkyy blogissa)!

10 kommenttia:

  1. Ihana kirjannimi tuo "Ja metsän valkeat varjot"! Kenen mahtaa olla kirjoittama? Tekee mieli lukea ihan jo nimenkin vuoksi...

    VastaaPoista
  2. Arvaappa mitä: Menomatka ja Salainen puutarha olivat minulla yhdet vaihtoehdot;-)

    Hyvin kauniit kuvat!

    VastaaPoista
  3. Ja Humiseva harju....

    Jos olen matka, olen Menomatka.

    Jos olen paikka, olen Salainen puutarha/Humiseva harju.

    Kaikki kolme muuten ihan elämäni kirjoja ja varmaan sinulle myös tärkeitä, olen ymmärtänyt.

    VastaaPoista
  4. Elma Ilona kyseessä on Maria Gripen Varjo-sarjan toinen osa. Suosittelen lukemaan ja blogistani löytyy siitä juttua!

    VastaaPoista
  5. Kiitos haasteesta! Nyt olen reissun päällä puolitoista viikkoa, katsotaanpa mitä hyllystä löytyy kun kotiin asti ehdin. :-)

    VastaaPoista
  6. Kiitos Leena! Tiesin kyllä, että kirjat ovat sinulle myös merkityksellisiä. Olisin laittanut mielelläni Oman huoneen ja minulla oli siihen kuvakin itsestäni, mutta en sittenkään ja päädyin ruusuihin :)

    Booksy, ei kiirettä!

    VastaaPoista
  7. Ihanat kuvat ja lauseet - suosikkini ovat paikka ja hetki. Kirjatkin lauseiden takana ovat hienoja, olen lukenut kaikki paitsi kaksi viimeistä ja nekin haluaisin lukea. Kiitos!

    VastaaPoista
  8. Voihan juku, jee! :) Laitoin s-postia tulemaan.

    VastaaPoista